reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anita Semančíková

Anita Semančíková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pôrodná asistentka na klinike a lektorka predpôrodnej prípravy v dvoch materskych centrách, distribúcia pomôcok na predpôrodnú prípravu, mamka dvoch detí a manželka, žila som 4 roky v UK, mám kopec záujmov, venujem sa ženám a žijem si svoj sen Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Karavanom 12 dní po západnej Európe - Disneyland, Paríž, Francúzska riviera, Monako

Anita Semančíková

Karavanom 12 dní po západnej Európe - Disneyland, Paríž, Francúzska riviera, Monako

Popis dovolenky karavanom - Francúzsko (Paríž, Disneyland, francúzska riviera) a Monako - 12 dní na cestách

  • 25. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 126x
  • 0
Neviete čo s deťmi keď je vonku tak hnusne?

Anita Semančíková

Neviete čo s deťmi keď je vonku tak hnusne?

nápady na zábavu s deťmi

  • 20. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 666x
  • 0
Adopcia na ôsmu

Anita Semančíková

Adopcia na ôsmu

Príbeh ,,mamičky ktorá si adoptovala 8 detí, pretože sama nemohla maž deti...mala hysterektomiu ako následok ťažkej endometriózy

  • 19. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 026x
  • 0
Somnia

Anita Semančíková

Somnia

V tomto príbehu som žila život, ktorý v skutočnom živote nemôžem zažiť, skrz toho, že nemám milióny. Čo by ste robili s takmer 20-timi miliónmi libier?

  • 14. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 395x
  • 0
Miliant - moje vymyslené mesto

Anita Semančíková

Miliant - moje vymyslené mesto

toto mesto som vytvorila ako 16 ročná a od vtedy som na ňom denne robila

  • 14. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 677x
  • 0
reklama
Materstvo - tak skoro? v dnešnej dobe - veď si uži...

Anita Semančíková

Materstvo - tak skoro? v dnešnej dobe - veď si uži...

moje posolstvo

  • 14. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 724x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu